2010. november 24., szerda

1. hónap

Újabb sztárfotók...., de nem tudok betelni ezzel a kis pasival!Hát ezért vagyok én egyre szerelmesebb! :))))))))))) Ezek a lábak!!!!





Mit neki büfiztetés, inkább alszik egy jót...utána úgyis ordítani fog, hogy még éhes vagyok!!!
Hogy rohan az idő!!!....Már 3 hete, hogy megszületett a Babócám... :) És egyre jobban borzolja a szülei idegszálait. Mi persze továbbra is megállás nélkül imádjuk!
Sokat eszik, sokat sír (bár néha nem is tudom miért) és a forgó-zenélő játék az ágya felett is egyre többször legfoglalja. A hasa állandóan bugyog, és ennek hol felül, hol alul hangot is ad! :)
Sajnos néha hasra kell feküdnie és gyakorolni a fejemelgetést fel-le, jobbra-balra, hogy erősödjenek a nyakizmai, de én ezt nagyon-nagyon nem szereti. Nagyon sír közben és én is vele együtt. Kikészülök, de tudom, hogy szükséges.

4 hetesen volt egy kis izgalom, mert nem gyarapodott eléggé, kiderült kevés a tejcsim.
Na sikerült felszaporítani, köszönet a teáknak, homeós bogyóknak, Maci kávénak (még a végén kávézni fogok!) és a sörnek (na jó, alkoholmentes), na és a gyakori fejésnek. Kicsit kellett üvegből adni neki a tejcsit, hogy figyeljük a mennyiséget. Nagyon jó érzés újra szoptatni. Nagyon megviselt ez a pár nap. Nagyon akartam még szoptatni és hiányzott a közelsége. De amíg én fejtem, addig apa etette. De most már állunk vissza a szopizásra újra.
Az arca is tiszta kiütés még. Nagyon érzékeny a bőre, nem bírja az anyatejet. Most már kaptunk rá kenőcsöt is.

1 hónaposan elértük végre a 4 kilót és végre hosszban is nőttünk 1 centit.
Persze észben meg már  előre is van...már hangosan kacag  és az ujja köré tekert már minket. Ő fütyül, mi táncolunk :)    Jó kis akaratos gyerek, ez már most látszik. De álljuk a sarat!
Amúgy alszik (jó nagyokat - éjszaka is), eszik (már amikor nem alszik el közben, vagy nem fullad meg a mohóságban), kakil, pisil (egy pelus csere alatt 4 pisilés a rekord - ez 2 ruha, 2 pelus és egy fürdetés hajnalban) és jókat játszik a játszószönyegen (a zöld plüss locsolókanna a kedvenc most).



Tünemény pasika, imádjuk, szeretgetjük, tanítgatjuk  - és ő is mineket a szeretetre és a türelemre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése