2010. november 23., kedd

A NAGY UTAZÁS KEZDETE 2010.03.23.


Ezek a képek szülés előtt pár órával készültek :)

A szülésem és a fiam születésének rövid története:
2010.március 23-án délben Csabival még az Intersparban vásárolgattunk. Aztán 1/2 1-kor jól megreggeliztem, de közben éreztem hogy szúrkál az alhasam. Ilyen volt már korábban is, így annyira nem foglalkoztam vele, csak akkor kezdtem el figyelni, amikor többször visszajött. Vicceltem is, hogy ha ez az, akkor 5-10 perces fájásaim vannak. Én a hasam tetejétől vártam a fájást, de olyan nekem nem is volt. Akkor még azt hittem, hogy ha történik is valami, akkor a babó feje kezd leindulni. Hát annyira megindult, hogy 1/4
2-kor elfolyt a magzatvíz. Gyors telefon a szülésznőnek, hogy mennénk...
Csabi elkezdte összerakni a maradék korházi cuccot. Persze csak a leletek, meg a terhes kiskönyv maradt otthon. Csabi fordulhatott egy kört. 2-re beértünk a kórházba, igazából 2 perces fájásokkal. Bevittek a vajúdóba, CTG-re raktak. 3 fele a dokim is megérkezett, megvizsgált és mondta aszülésznőnek, hogy akkor gyorsan indulás a szülőszobára, mert olyan gyorsak a dolgok. Ott aztán még inkább felgyorsultak az események. Igazából pár fájás után - amik egyre húzósabbak lettek és szinte egybefolytak, a doki szólt, hogy akkor nyomás van. Igazából megijedni sem volt időm, bár néha kezdtem kétségbe esni, hogy mi is történik velem, meg hogy nem bírom, de a doki, a szülésznő és a Csabi tartották a lelket bennem és aztán 16.33-kor megszületett FEKETE MILÁN.

Nem volt egyszerű, bár gyors volt. Hirtelen jött és igen hevesen. Sőt nagyon hevesen. Milu is így érkezet, nemcsak a fájások. De végülis jobb, hogy így történt. És hamar a kezemben/kezünkben tarthattuk ŐT! Csabi is végig velem volt és asszisztált a fia születésénél. Ő vágta el a köldökzsinórt, meg végignézte Milu megvizsgálását, utána meg dajkálta is. Majd kb 2 órát hármasban tölthettünk. Persze néhány telefont akkor már letudtunk. Aztán jött 2,5 nap a kórházban kettesben. Mivel minden rendben volt vele és velem is, pénteken délben haza is engedtek minket.

FEKETE MILÁN
született: 2010.március 23. 16.33
súly: 3560 gramm
hossz: 56 cm
Apgar: 10/10




MEGÉRKEZTEM!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése